2015. júl 25.

19. Érik, érik a pete!

írta: Clamesa
19. Érik, érik a pete!

A peteérésem a ciklus 12. napján volt (a ciklusaim 28 naposak). Valamilyen belső indíttatásból (jelesül, hogy teafaszappant kellett vennem a DM-ben:D) elmentem vásárolni és vettem LH tesztet, hogy másnaptól elkezdem csinálgatni, hogy kiderüljön, mikor van ovulációm. 

Az ovuteszt akkor pozitív, ha mindkét vonal egyformán erős. Ilyen 1, max 2 napig lehet az LH teszt, utána negatívvá válik. Délután vagy este kell csinálni, nem reggeli vizeletből. Már aznap, hétfőn, a 12. napon hazaérve, kb. 16:00-kor megcsináltam, pozi lett. Aznap este, és másnap reggel és másnap este kell együtt lenni ahhoz, hogy elcsípjük a peteérést. Az LH-csúcs a legtöbb nő esetében hajnalban van. Hozzáteszem, a 2 naponta legyetek együtt szabály azokra vonatkozik, akik egyébként kevesebbet vannak együtt. Ez jó hír volt, mert azt hittem, ritkítani kell 2 napontára az együttléteket, és ez a tervezés majd felőrli egy idő után a kapcsolatunkat, és tervezett együttléteket eredményez. Szerencsére hétfő előtti nap is együtt voltunk, azaz a 11. napon, így a petesejt életképességi ideje (2-3 nap) és megtermékenyítési ideje (24 h) találkozhatott biztosan a sperma 2-3 napos életképességével.

Tehát gyakorlatilag szőnyegbombáztunk és vártuk az eredményt. 

Kedden jött is az ovuláció, nyákkal, kis petefészekszurkával, és azzal, hogy a teherbe esni vágyók mindent tünetnek gondolnak.

A peteérés elvileg a következő menzesz előtti 14. napon van, persze ez nem törvényszerű. Vártuk a fejleményeket két hét múlva kedden. Reggelre semmi, nem jött még meg. A ciklusom szerint ugyan szombaton kellett volna, de mivel a neten a 14 napot írják, én figyeltem magam. A munkában majd' leszakadt egész nap a hasam, úgy éreztem magam, mint a Farkas, akinek köveket pakoltak a hasába a Nagyi helyett. Hamarabb hazajöttem, mondván, hogy meg fog jönni. Befeküdtem egy kád vízbe, és hisztizve-bőgve vártam a "csodát". Nem jött. Másnap teszt Clearblue digitálissal, full negatív.

A tesztről ez a comics gag jutott eszembe, és az hogy piaci rés egy bántó szövegeket kiíró teszt. Tudjátok, mint Garfield mérlege, aki gonoszságokat mondott neki.

 

scale.jpg

 

 

 


 

Szólj hozzá

terhesség lh petefészek ovulációs teszt hasfájás menstruáció ovuláció terhességi teszt menzesz ovuteszt lh teszt X-epil rózsaszínezés ovu