2015. aug 01.

25. You are the proof that we've been doin' it.

írta: Clamesa
25. You are the proof that we've been doin' it.

A 8. hétbe léptünk ma reggel, azaz eltelt a 7. hét! Ezen a héten már nem hánytam annyit, de mindig meg is bántam. Az étvágyam nem csökkent, sőt erősödni látszott egy ideig, de én ezt betudom a 104 °F elmúlásának. Már egyáltalán nem szédülök, viszont többet kell mosdóba mennem. A húst továbbra se tolerálom, bár tegnap nagyon megkívántam a Mekis kaját. Be is mentünk, de aztán a vöröshúst megpillantva arra jutottam, hogy inkább legyen egy sült krumpli.

A csak parasztreggelit eszem kovászos uborkával korszak talán letűnőben van, főleg azért, mert elfogyott az Apám-féle koviubi, és csak kapros nem finom verziónk van helyette. Nem szeretnék nagyon meghízni már az elején, de szeretném kielégíteni a kívánságaim. Sokat gondolkodom azon, vajon miért adott a természet a terhességhez ekkora éhségérzetet, ha a nagy súly cipelése cukorbeteggé, vizenyős lábúvá és persze a rondaságunk miatt depresszióssá tesz minket. Aldric szerint a természetes éhségérzet nem a kiveszem a hűtőből a nachos szószt, a polcról meg leveszem a chipset- típusú életmódra van kitalálva, hanem jóval szerényebbre. Hajlamos vagyok neki igazat adni, de azt is gondolom, hogy erre is állhat a mondás:

fuck.jpg

A méhem láthatóan nő, kitapintható a hasamon, ahol a puffadás középre kezdett húzódni. Biztosan mert a napi ötszöri (szóval valószínűsíthetően jól elosztott, jól ledolgozható) étkezések miatt eltűnt a hasamról a háj egy része. A koránfekvés még mindig megvan, szerencsés velejárója is itt maradt: a koránkelés.:) Így már átálltunk arra, hogy nem este próbálunk együtt lenni, hanem nappal, amíg én nem vagyok full K.O.

Akartam már arról is írni egy posztban, milyen a szex a terhességem alatt. Az első napokban kisebb lett bennem a hely, meg volt keményedve a méhszájam is. Nagyon el voltam keseredve, hogy ezentúl ez már mindig így lesz. Aztán varázsütésre egy hét múlva úgy ment minden, mint előtte.:) Sok fórumon olvastam a szexről a terhesség alatt. És általános véleményem az lett, hogy az emberek ezt nagyszerű lehetőségnek tekintik arra, hogy ezt az utált tevékenységet ne kelljen egy ideig végezni (és nem csak a nők!!).

Az indokaik olyanok, hogy "a baba fontosabb, bár az orvos nem tiltott el" "a 12. hétig vigyázok magamra, mert volt már egy vetélésem, bár nem a szex miatt" "ugyan a szex nem okozhat semmi bajt, de én inkább vigyázok" "a férjem nem szeretne a terhesség alatt szexelni, nehogy baj legyen", "nem vagyunk állatok, kibírjuk, mi így érezzük helyesnek". Bizony, ha az orvos azt mondaná, hogy ezentúl csak palacsintát ehetnek tejszínhabbal, akkor hirtelen a hülye dokinak lenne igaza:D

theo.jpg

Ezzel szemben, én azt gondolom, hogy a babának akkor lesz súlyos baja, ha anya frusztrált, ha apa szomorú, ha anya és apa kapcsolatába nem lehet többé visszahozni az intimitást és a törődést. Számomra olyan a szeretkezés Aldrickal, mint a macskáknak a dagasztás. Ellazít, megnyugtat, biztonságérzetet ad, persze amellett, hogy maga az orgazmus és a szex önmagukban is értékes dolgok.

Persze, ha orvosi indoka lesz a nem-szexelésnek (pl. majd a huszonakárhányadik héten kinyílik a méhszáj), akkor keresünk más megoldást az intimitás kifejezésére. Rengeteg kérdés van fórumokon arról, hogy a behatolás vagy az orgazmus a tiltott, hogy a terhesnek nyújtott orális szex vagy éppen az anális szex is tiltott-e veszélyeztetett terhességben. Én biztosan egyből feltenném az orvosnak ezeket a kérdéseket, ha kiejtené a száján, hogy tilos a szex. Biztos vagyok benne, hogy a gyereknek a legjobb példa az, ha a szülei szeretik egymást, megfogják egymás kezét, sok időt töltenek hárman a gyerekkel, és lát köztük szeretetet, szerelmes pillantásokat. Megdöbbenve tapasztaltam, hogy az emberek egy részének a szex nem az intimitás, szeretet, szerelem, tisztelet és bizalom kifejeződése, hanem csak nyűg.

Mi megpróbálunk mindent megtenni azért, hogy a mi gyerekünk jó példát lásson.

Végül: történt nemrég, hogy Tina Fey és Maya Rudolph egyszerre vártak babát, és abból ez a dal sült ki.

Minden szavával egyetértek!

"Sweet little baby, tiny little darling!

I cannot wait to know you.

So happy that you picked me.

I cannot wait to hold you,

and look into your eyes and see my little copy.

The reason why you're here is that your parents get real sluppy,

and you are the proof that we've been doin' it."

= "Drága kis baba, kis drágám! Alig tudom kivárni, hogy megismerjelek. Nagyon boldog vagyok, hogy engem választottál. Alig várom, hogy a karomban tartsalak és a szemedbe nézve meglássam a kicsinyített másomat. Az ok, amiért te létezel az, hogy a szüleid kicsit szabadosak és te vagy a bizonyíték arra, hogy szexelünk."

Szólj hozzá

szex evés alvás terhesség hányás hányinger szédülés szülők terhességi tünetek étvágy együttlét 8.hét veszélyeztetett terhesség 7.hét aluszékonyság szülők kapcsolata hetenkénti