2015. sze 12.

42. A 13. héten mindenki a véremet szívta!

írta: Clamesa
42. A 13. héten mindenki a véremet szívta!

Ezen a héten továbbra sem hányok, nincs hányingerem. Remek tesztelési lehetőséget adott erre a 105-ös busz, aminek a teljes vonalát gyakorlatilag végigutaztam a héten. Nem szédülök már soha. Viszont ez a hét borzalmas rohanás volt, nem tudtam egyszer sem ledőlni délben, így volt olyan nap, hogy este 7-kor elkezdtem lefekvéshez készülődni. Jó, hogy egy Scrubs résznyit szoktam fürödni és piperézni, így ez általában még egy plusz órát jelent az elhatározáshoz képest.:)

A melleim néha fájnak, de szerencsére már nem nőttek. Furcsa érzés, hogy a Tezenis számomra már nem egy barátságos, kedves hely, hanem egy olyan bolt, ahol általam irigyelt nők vehetnek szép melltartót maguknak. Kirstie Alley mesélte egyszer egy interjúban, hogy 12 évesen a tükör előtt állva kérdezte az anyukáját arról, hogy neki sose nő már melle? Majd aztán egy év múlva ez történt vele és így is maradt örökre. Velem hasonló dolog történt.

kirstie_alley.jpg

Szóval, a mostani melltartóim még kb 2 cm növekedést bírnak el, aztán irány a Brendon. Ott széles választékban választhatok rondábbnál rondább szivacsos melltartók közül, amit egyébként sosem vettem volna magamnak. Mindig olyan szomorúnak találtam, ahogy a kis mellű lányok ezzel csúfítják el magukat, eláll a testüktől, furcsán simává és átlátszóvá teszi a felsőjüket. Ha nekem nem lenne mellem, mindig atlétában lennék, sosem hordanék melltartót. Szabadon suhannék a szélben:

bitch.jpg

Bár, gondolom, mindenki azon nyávog, amin tud. Én azon, hogy olyan ruhát vegyek fel, amiben nincs dekoltázsom, ők azért, mert azt hiszik, az elvárás, hogy legyen egy nőnek melle. Én koránt sem gondolom ezt. Őszintén, Christina Applegate nem ugyanolyan tündöklő szépség a rák miatt lecsökkentett melleivel is?

applegate.jpg

Más: ez a hét nagyon mozgalmas volt. Voltunk 12. heti ultrahangon, amiről már olvashattatok Aldric tollából a héten. Azután is levettek azért egy ampulla vért a Down-teszthez.:) És történt pár nagyon furcsa eset is trombózis ügyben, én pedig erről mesélek most.

Történt az ebben a posztban elmeséltek szerint, hogy a vetélésem után június 6-án elmentünk teljes véralvadási panelt csináltatni. Aztán terhes lettem, és az ebben a posztban írottaknak megfelelően bántak a trombofiliámmal teljesen inkompetens emberek. Aztán kaptunk időpontot a 13. hétre egy laborvizsgálatra, a neve Anti Xa, amellyel azt mérik, hogy jó mennyiségű Fraxiparine-t szúrok-e.

Igen, a 13. héten akarják ezt megnézni! És igen, október első hetében lenne az a konzultáció Sz.Zs.-val, ahol eldönti, jót szúrok-e. Azaz a 17. hétben!!! Ezen már önmagában is kiakadtam, de aztán múlt héten felhívott a "3 ember munkáját végző" asszisztens a laborból, hogy halasszuk már el a vizsgálatot. Nem egyeztem bele.

Amint letettük a telefont, már kerestem is egy másik, tapasztalatainkból tanulva nem Trombózisközpontos, de mégis magán hematológust a neten. Találtam is! A Medve-Medicalban, V.J-t. Pár nap múlvára kaptunk időpontot, odamentünk, adott szakorvosi javaslatot (amivel az előző ilyen poszt óta sem rendelkeztünk!!) és amibe olyan térítési kategóriát írt, ami az egészségügyben nem létezik. Szerencsére a háziorvosom sokféle orvossal kénytelen kommunikálni, ezért beírta a legmagasabb adhatót a receptemre!:) A receptem ezentúl 0,4-es Fraxiparine-ról szól. Azt mondta V.J., hogy hülyeség vérvételt csinálni, ezt a heparint súlyra adjuk és leleteredményekre. Tovább akart küldeni a szülésem ügyében egy ismerőséhez, akinek fizessünk megint 15.000-et készpénzben, ő megint venne vért, de ebből már köszi, nem kérünk.:)

invited.jpg

Közben a szerdai laborba is elmentünk a Honvédba, ha már fizetem a tb-t. Arról nem akarok beszélni, ami ott történt megint, nem vagyok rá még lelkileg készen. :D

Az viszont vicces, hogy az új Honvédos eredményeim szerint:

  • a lupus antikoaguláns: negatív (06.16-án még pozitív volt)
  • az antithrombin III.: 96% (75-től van rendben), a korábbi 70,4%-hoz képest (ahol 83%-tól volna elfogadható)

A legfontosabb, a Proteins S eredménye még nem jött meg, 22% volt júniusban, kíváncsian várjuk a mostani eredményt.

Ezek az új (kiváló) eredmények sok mindent jelenthetnek, és semmire sincs válaszunk, az orvosoknak sincs. Talán a Centrumlab elcserélte a leleteimet júniusban és valaki kezeletlenül fog meghalni trombózisban? Talán a vetélés közelsége (2 hónap telt el a kettő között) falssá tette a véralvadási panel eredményeit? Talán a Fraxiparine ilyen mértékben javítja terhesség alatt az eredményeimet? Talán maga a terhesség javítja, mint a TSH-t? Talán ez az új vizsgálat tévedett?

Talán csak a szülés után 3 hónappal esedékes ismétlő vizsgálaton fog kiderülni. Remélem, akkor már jó lesz rám a tavalyi télikabátom!:)

fab.jpg

Szólj hozzá

tanácstalanság trombózis honvéd mellek vérvétel véralvadás mellfeszülés Honvéd kórház trombofilia antifoszfolipid szindróma hetenkénti