2016. jan 09.

97. A 30. hét is eltelt

írta: Clamesa
97. A 30. hét is eltelt

Nem ehhez szoktam és néha szinte fáj.  A derekam és a hátam, amikor a hátamon fekszem, vagy félig oldalt fekve, és Aldricra borulva nézek sorozatot. De csak egy-két percre. Remélem, így is marad.:)

Kakimanó. Mostanában megint nehezen tudok vécézni, hiába a vastabletta. Tegnap óta egy kis furcsa gumót is érzek a fenekemben, ezért a Spertit megint elkezdtem erősen használni, hátha segít, ha ez aranyér. És ezentúl megint a 3-4 naponta 10 csepp Guttalax módszert alkalmazom az erőlködés helyett.

forever.jpg

Magzatmozgás.  Imádom, hogy beleremeg a hasam abba, hogy a popóját és a lábait nyomogatja kifelé a gyerek. Nagyon vicces nézni, már Aldric is egész nap érzi és látja is. 

Gyomorsav. Úristen, borzalmas gyomorsavam van. A jövő héten íratok fel rá valamit P.Z.-vel, mert gyakorlatilag hányásig rosszul vagyok minden este.

Pocakkeményedés. Mióta iszom a Magnosolvot naponta, nem keményedik a hasam. Tegnap orgazmus után viszont...ami pedig nem ritka esemény szerencsére a terhességem alatt, a gyerek háta odakövült a baloldalamhoz és nem is hagyott magamra kb. 2-3 nagyon hosszú másodpercig. Érdekes érzés volt, nem fájt, inkább csak furcsa volt.

Pisilés. Mostanában nagyon sokat iszom. Érthetetlenül sokat, amihez persze hozzátesz a fűtési szezon és a tél is, és az, hogy sokat eszem. De biztosan a terhesség miatt is van. Emiatt sokat pisilek, a hólyagom mostanában közeli barátságba került a magzattal, valószínűleg amolyan adok-kapok, ami köztük van.

Szőrtelenítés. Mióta nagy a pocim, bajban vagyok a punciszőrtelenítéssel. Bevallom, volt olyan, hogy 3 hétig is hagytam nőni, mert tök para egy Fraxiparine-nal felhígított vérű nőnek tükörből borotválnia magát. Bloody hell. Aztán, rájöttem valamire a minap. 12 éves koromban azért hagytam abba a hatalmas jövő elé néző (nem) műugró karrieremet, mert mellem nőtt. Szóval, mióta szőrtelenítek, azóta nem láttam rendesen a puncimat borotválás közben. Ezen a nagy pocak mit sem változtat. Gyakorlatilag tökéletesre le tudtam borotválni magam a héten, csupán emlékezetből.:)

Készülődés lelkileg...Szóltam a projektvezetőmnek a héten, hogy vegyünk fel egy-két gyakornokot, akik tudnak segíteni a munkámban, mert nem bírom már. Nem bírok már ülni annyit, nem bírok már annyit dolgozni, mert felstresszelem magam és elkezd fájni a méhem. Biztosan valami hormonális oka van (vagy nem), hogy mostanában nézegetem a kiságyat és elképzelem benne A.-t, ahogyan ásít meg fogalmam sincs, mit csinálnak a bébik. A Spocknak is a praktikus részeit olvasgatom már, hogy mennyit is eszik egy gyerek egy nap, mennyi pelenkát kell venni egy méretből, mennyi, mennyi, hogy, miért, kivel, mikor.

...és praktikusan. Elkezdtem gondolatban pakolni magunknak a kórházi napokra. Aldricnak vennünk kell fürdőszobai papucsot. Vigyünk be vizes törlőkendőt? Mit jelent a tisztasági csomag, amit be kell vinni, de minden mást adnak? Mennyi fültisztítót használunk el 3 nap alatt? Vigyek be arckrémet, vagy nem számít az a 3 nap a ráncoknak? Mikor menjek el hajat festetni a szülés előtt, hogy szép legyek a képeken? Mikor menjek el először majd utána? Vajon bevigyük a Kindle-t is, vagy elég csak a laptopot? 

Darla. Mostanában daráljuk a Buffy, the Vampire Slayer spin-off sorozatát, az Angelt. Éppen ezen a héten volt, hogy egyre többször kellett megállni az utcán, mert a gyerek szétrúgta a hólyagomat, vagy mert beakasztotta a lábát. Egyre többször kelek éjjel arra, hogy forog bennem, vagy arra, hogy odatolja a popsiját a baloldalomhoz és feszül. Az Angelben Darla egy vámpírlány, aki egy vámpírsráctól, Angeltől esett teherbe. Már nagy a pocakja, a gyerek folyton mozog benne. Egyszer sírva üvölt Angellel, hogy annyira fáj a magzatmozgás, hogy ölje meg őt, mert nem bírja kihordani, megszülni meg pláne nem. Aztán hisztizik a lány egy sarokban ülve, hogy ne szóljanak hozzá.:)) Sokat nevetünk ezeken a részeken, mert hasonlóakat szoktam néha érezni én is.:))

Népszerűség. A blogunkat kitette az Apapara, és az Üvegplafon blog is. És kinn volt Aldricnak ez a bejegyzése az Indexen is, ismét egy posztunk, ami széles tömegekhez jutott el. Kár, hogy minden kommentelő a körülmetélés miatt csesztetett minket (holott Aldric posztja pont arról szólt, hogy mennyire gáz, hogy emberek egymást csesztetik:D), de hiába, ha zsidózni kell, ebben az országban az nagyon megy.

apa.jpg

uveg.png

A 30. héten voltunk 4D babamoziban is, szar volt, itt írtam róla.

Szerdán megyünk a Maternitybe uh-ra és P.Z.-hez konzultációra, utána héten meg a védőnőhöz.

Szólj hozzá

index pisi kérdések angel készülődés gyomorsav 4d magzatmozgás hátfájás aranyér derékfájás darla keményedés széklet apapara pocakkeményedés babamozi maternity üvegplafon fraxiparine sperti lelki készülődés szőrtelenítés terhesen hetenkénti