2016. feb 13.

107. A 35. hetünk és Justin Bieber

írta: Clamesa
107. A 35. hetünk és Justin Bieber

Eltelt a 35. hét is!:) Méghozzá nagyon gyorsan!

Aranyér. Az aranyerem súlyosbodott, de nem fáj. P.Z. gyöngyözően nevetett rajta, mikor - miután mondta, hogy bármit szedhetek és bármivel kenhetem - én némileg ironizálva jegyeztem meg, hogy úgyse múlik el, igaz?:) P.Z. sajnos egyetértett velem, de megígérte, hogy szülés utánra nyom nélkül eltűnik majd. Most 3 napig napi 3X2 Detralexet szedtem, aztán tegnap óta már csak 2X2-t, és így tovább. Kenem Reparonnal is minden pisilés után. Nem segítenek, de lekötik a figyelmemet.:))

Hólyagom apró öklökkel való ütése. Azt hiszem, ez is súlyosbodott, de nem tudom eldönteni. Borzalmas. Már néha itthon is csak görnyedve tudok járni. Ilyenkor nagyon jól jön, hogy Kelet-Magyarországon nevelkedtem fel és nagyon változatosan és viccesen tudok káromkodni. És, sajnos, én nem tudok ellene úgy védekezni, mint Joey, mert én belül hordom a problémát.:D

girl-hits-joey.jpg

A kórházi csomag. Bepakoltuk egyik délután a kórházi csomagunkat Aldrickal. Ezek vannak a csomagban:

Ruhák:

  • 3 alsógatya Aldricnak; 5 db eldobható bugyi Clamesának (nem hordok nagyibugyit, így ha már mindenképp újat kellett volna vennem, inkább legyen eldobható, a végén még rájuk szokom!)

jones_1.gif

  • 3 zokni Clamesa; 3 zokni Aldric
  • benti ruhák Aldricnak (ingek, pólók, farmer)
  • pizsama Aldricnak
  • haskötő pánt Clamesának
  • babaruhák: 50 és 56-os méretben rugi, body, kardigán, kiskesztyű, bundazsák + egy pelus hazafelére

Dilemma: vettem New Yorkban a Times Square-en annak idején egy újszülött bodyt, az akkoriban születő unokaöcsémnek. Emlékszem, ahogy a kivilágított, villódzó utcán sétáltam, volt aznap délután egy tüntetés is (a muszlimok azonos közigazgatási jogaiért), amit nagyon élveztem. Aztán, este, a sötét, mégis vakítóan világos Times Square-en még a boltra is pontosan emlékszem, ahol megtaláltam a tökéletes I love NY bodyt. :) Azóta, már-már hagyományként, Máltán is vettünk egy bodyt, de akkor már én magam voltam terhes.:) És, itt jön a dilemma, ez a body szürke, és nem illik össze azzal az almazöld kardigánnal, ami viszont amúgy menne hozzá. Pedig az ilyen dolgok az igazán nagy és fontos dolgok az életben:D

Tisztálkodási szerek

Ezeket nem teljesen értem még a szerződés alapján, hogy miket kellene bevinni, ezért ezeket tettük oda mindkettőnk részére (na jó, nem mindet mindkettőnk részére:D):

  • arckrém
  • betét hazafelére
  • deo
  • fogkefe
  • fogkrém
  • füldugó
  • szemfedő
  • fültisztító
  • tusfürdő
  • hajkefe
  • hajcsatt
  • hajgumi

Elektronikus eszközök

  • kisebb laptop + töltő
  • telefontöltők
  • Kindle + töltője
  • fülhallgatók
  • fülhallgató elosztó (Jack dugó)

Stokke hordozója

A babakocsink hordozója kelleni fog hazafelé a taxis utazáshoz, így azt is bevisszük.

Otthoni munkavégzés. Jövő héttől már csak itthonról dolgozom. Aztán meg már sehonnan! Legalább fél évig pihenést engedélyeztem magamnak!:) Dolgoztam - szerencsére a szakmámban - végig a Bsc és Msc alatt, a PhD-mnek is csak a felét diákoskodtam, a többiben a mostani munkahelyemen dolgoztam.

"Már elegem van a sok belpolitikából
Szóval itt van ez, hiszen én sem vagyok fából" /Balatoni láz/

Lakásvásárlás. Minden normális terhes 5 hetesen táppénzre megy Magyarországon. Erősítve ezzel a csalással azt a társadalmi berendezkedést, ahol az embereket feketén dolgoztatják, ahol a fodrász sose ad számlát, és ahol a pékségben csak kérésre kapod meg a nyugtádat. Nos, én nem vagyok ilyen. Azt hiszem, azért, amiért a piros lámpán átszaladás eldöntése is mindig annyi ideig tart, hogy végül a zöldön kell átmennem.:D Meg, azért is, mert a fizetésem 60%-ával nem lettem volna elégedett, sőt, még a 200%-át is megalázónak érezném kapni.:D És egyébként is, a munkám szerencsére az életem és nem kell benne dobozokat emelgetni.

Ezért, biztosan furcsán hangzik, hogy nemcsak dolgozom végig a terhesség alatt, de 3 hét alatt lezavartunk egy albérlők kirakását a lakásunk lerombolásáért + egy lakáseladást + egy költöztetést, egy egész napos lakásnézést, ajánlattételt, és fél napos szerződéskötést. Szerencsére, nem a mi költözésünkről van szó, ezért a cuccaink miatt nem kellett aggódni, csak mivel valószínűleg gyerekünk lesz, szerettünk volna egy nagyobb lakást, menekülőútként, ha az albérletünkben valamiért egyszer csak nem hosszabbítanának többé szerződést. Szóval, néha lehajolva, káromkodva a hólyagütögetés miatt, de végigcsináltam ezt a két szerződést. Igen, tudom:

ferris.jpg

Justin Bieber et al. A végére hagytam a legfurább hormonális változást. Annak ellenére, hogy én magam nem vagyok egy különösebben kecses vagy szép nő, sőt, sosem voltam az, valahogy mégis világéletemben a szépfiúk tetszettek. Az első szerelmem, V. egy magas, szőke, kék szemű, vékony fiú volt. Aztán, a gimis barátom B. egy magas, vékony, szöszi srác volt. Az egyetem alatt kétszer is eltévelyedtem az alacsony, barna hajú srácok felé Z és P személyében, ja és még úgy 25-ször. De azoknak sajnos nem tudom egyik kezdőbetűjét sem felidézni:D

Végül, Aldric is megfelel beillik a felsorolásba, hiszen a magas, szőke, vékony típus, ezért (is) mentem hozzá. Sokszor gondolkodom, amikor ránézek, hogy milyen szép az arcbőre, milyen szép a haja, milyen szép az orra formája, milyen hosszúk a szempillái, milyen jó, hogy szőrtelen és szép a bőre a mellkasán. (Mentségemre szóljon, hogy Apám, annak ellenére, hogy kreolbőrű, mégsem ősember kinézetű, így biztosan ezt a típust szoktam meg otthon gyerekként.)

Nemrég egy régi barátom csinált egy paródiát Justin Bieber egyik klipjéről, és ahogy néztem, azon gondolkodtam, mikor lett ilyen szar a humora, és mikor vált ennyire ketté az egyetemi barátokkal az életünk, és az is eszembe jutott, hogy Justin Bieber mennyire cuki kissrác. Aztán, még az is, hogy esetleg világosabb szőkére kellene váltanom, mert neki is milyen jól áll.

Igen, 10 éve az jutott volna eszembe, milyen jó pasi lett ebből a kisgyerekből. Aaron Carter iránt érzett vonzalmam pl. még az egyetem alatt is kitartott.:D Ma már az jut eszembe róluk, bár a gyerekünk is jóképű lenne, szép testalkatú, mint Aldric, Carter és Bieber. Azt hiszem, ezek a hormonok!:)) Mindenesetre éljenek az Aldrichoz hasonlóan csodálatos férfiak! De főként Ő maga! Nagyon hálás vagyok neki, hogy a gyerekünk miatta lesz szép!!!:)

bieber.jpg

Még maximum 28 nap a szülésig!:)

 

Szólj hozzá

férfiak magzatmozgás lakásvásárlás aranyér bridget jones hólyag aaron carter kórházi csomag justin bieber ferris bueller nagyibugyi hetenkénti reparon detralex